Wildfox Couture

OH MY GOD. Den som hadde massemasse penger og samvittighet til å bruke dem.

Etter å ha tilbrakt dagen med mamma sitter jeg nå i badekåpen min i sofaen. Siden jeg skal tidlig opp i morgen og håret mitt bruker tjue timer på å tørke (overdriver nesten ikke engang!) så måtte hårvasken komme nå – jeg møter såklart ikke opp på første skoledag med idag-må-jeg-dusje-hår! Og når det gjelder antrekk har jeg ikke peiling ennå…

I’d love me some Wildfox pieces, but I don’t have the money and if I did I wouldn’t have the conscience to use it on clothes.

After spending the day with my mum I’m now sitting in the couch with my robe on. I’m starting really early tomorrow (8AM) and since it takes like twenty hours drying my hair (almost not exaggerating!) I needed to wash my hair today. Of course I won’t have dirty hair my first day at school! When it comes to clothes I have NO idea what to wear yet…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg