Good vibrations all over you

SOUNDTRACK: Kings Of Leon – Supersoaker

Apropos sangen: ENDELIG noe nytt fra Kings of Leon! Ikke helt på samme nivå som Only By The Night (jeg mener, Sex On Fire og Use Somebody!?), men jeg liker den.

Etter en noenlunde kort jobbdag dro jeg hjem til foreldrene mine og lekte med nevøene mine, så dro jeg hjem og byttet kjøleskap (endelig kan jeg ha en melkeboks i mer enn to dager!) og nå sitter jeg i sofaen og er nettopp ferdig med min tredje(!) eske blåbær. Ta én og du er hekta much…? Hvis du har blåbær foran meg blir jeg sånn:

THE CUTEST THING! ♥ (howdoiputthisgently.tumblr.com/)

Nå har jeg bare TO jobbdager igjen så har jeg bittelitt ferie før skolestart, og det er bra for jeg begynner å bli ganske lei. Den som hadde en sommerjobb som ikke er bare rutine og egentlig helt uinteressante ting, sier jeg bare… Sov godt da, dere! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg