TV-slave

Jeg elsker å følge med på serier. Nå har jeg ordnet meg slik at jeg alltid har minst én serie gående (nesten, i alle fall) og hvis ikke har jeg gamle serier jeg ser på nytt, så livet er fint 🙂

SKINS // DEXTER // TRUE BLOOD // PRETTY LITTLE LIARS (ny episode i dag, weee)

GAME OF THRONES // THE WALKING DEAD // NEW GIRL // AWKWARD

GREY’S ANATOMY // THE OC // GLEE // GEORDIE SHORE

WORLD WITHOUT END // THE BIG BANG THEORY // THE TUDORS // TWO AND A HALF MEN (med Ashton Kutcher)

GOSSIP GIRL // THE CLIENT LIST // SEX AND THE CITY // ONE TREE HILL

Det er sikkert noen jeg har glemt, f.eks. Once Upon a Time og The Vampire Diaries som jeg kom på nå.
Hvilke serier følger du med på? 🙂

12 kommentarer
    1. Jeg følger med på så mange serier at jeg er nødt til å ha en “ukeplan” liggende på pcen min for å i det hele tatt huske på alle seriene :p

    2. Maange av de du har her 🙂 Pluss blant annet Strike back, Person of Interest, The lying game, Army Wives, Cougar Town, Hart of Dixie, Parenthood, White Collar 🙂

    3. Gleder meg til å komme hjem til Paris og finne meg noen nye tv-serier. Har ikke sett noe på tv i sommer, utenom dagsrevyen og finalen i vm-fotball. Savner serie-mandag med beinet! 😉

    4. Ida Sundae: (ohmygodduharværtpåbloggenminjo)
      Jeg har også serie-mandag med mannedyret mitt, alle seriene vi ser sammen sendes søndag kveld i USA, så da blir det TV-middag på mandager! 🙂 Skulle ønske jeg kunne si det samme mht. mengden TV-titting, men jeg skylder på det dårlige været.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg