Romeo og Julie

Hei! I dag sov jeg helt til halv 11, selv om vi la oss relativt tidlig i går. Husker ikke engang at mannedyret stod opp, dusjet og dro på jobb – og han prøver ikke akkurat å være stille om morgenen! 

I går morges ble jeg (som nevnt) tante igjen, og allerede på kvelden fikk vi komme på besøk for å se lille Romeo for første gang. Kan jo si at det navnet klinger ganske fint med Julie, hehe.


BITTELITEN! Det her er det yngste mennesket jeg noen gang har møtt, han var jo ikke mer enn 10-11 timer gammel!

Jeg har helt angst med så små babyer, nakke og armer og bein slenger liksom fritt og man må støtte og holde og holde varm og har det fulle hele ansvar for den lille lyserosa krabaten. Men det gikk mye bedre i går enn da storebroren hans var helt ny for da var jeg heelt hjelpesløs. I går klarte jeg til og med å reise meg med Romeo i armene, så det er kanskje håp for meg også! 🙂

I dag har jeg egentlig null planer, skal gjøre unna litt småtterier, drikke masse vann (drikker alltid for lite og får vondt i hodet) og kanskje spille litt The Sims, he he he. Lazy days…

Har du sommerferie? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg