Like an American

SOUNDTRACK: Lana Del Rey – American

Happy 4th of July!


(whi)

Jeg elsker det USA som Lana Del Rey maler et bilde av. Land of the free, the American dream, frihet, lykke, be young be dope be proud. Jeg vet såklart at dette ikke akkurat dekker hundre prosent av befolkningen, jeg fikk tross alt B i Civilizations i fjor, men jeg liker å tro at det er slik det er. 
Denne julidagen skal jeg jobbe og gi blod (karma boost!), så skal ikke akkurat feire. Det får amerikanerne ta seg av!

//

I love the picture of USA that Lana Del Rey makes. The land of the free, the American dream, freedom, happiness, “be young be dope be proud”. However, I do know that this image mirrors reality by far, I did after all get a B on my Civilizations exam last spring, but I’d like to believe that Lana is right.
This day in July I’ll be working and then head to the hospital to give blood (karma boost!), so no celebration for me – I’ll leave that to the Americans!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg