Wake up with the sun in our eyes

SOUNDTRACK: Best Coast – The Only Place

Nok en solfylt dag som jeg VIRKELIG ikke har lyst til å bruke på eksamenslesing… ER SÅ LEI! Desto verre, jeg er straks ferdig med Hestenes Dal også, uten å ha Mammutjegerne (den neste boka i serien) for hånden! Lurer på om jeg må en tur på bokhandelen, gitt…

Noen av dere husker kanskje at jeg kjøpte meg noen Wildfox Lennon-lignende gensere via eBay tidligere i år (typ tre-he-ehm), og i dag kom #4 – denne gangen med Wildfox-lapp i nakken! ENTEN har jeg funnet en selger som faktisk selger Wildfox-gensere til innkjøpspris ELLER (mest sannsynlig) er dette copycat-tull som jeg egentlig ikke støtter. Motebildet i dag har masse masse folk som kopierer, mest billigkjeder som kopierer motehusene, så det er jo nesten umulig å kjøpe et stykke unik mote uten å blakke seg totalt. Men jeg synes ikke de trenger å feste labels med merket de har kopiert, altså…

Uansett så var hadde denne nye genseren finere neckline (norsk: halslinje…?) og var så stor som bildet faktisk antyder (når man er norsk og over 1.70 er det fort å glemme at asiater flest, og da spesielt jenter, kanskje ikke når 160 cm engang og at klær dermed blir litt annerledes på en selv…) – imponert! Skal såklart vise den frem, meeeen det får bli litt senere. Jeg sitter nemlig og later som om jeg gjør skolearbeid for mannedyret som sitter tvers over bordet. Tror jeg avslører meg selv hvis jeg begynner å fotografere og føre over bilder til PC-en…?

Jeg tror kanskje det.

Bah. Jeg vil ikke leseee…… 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg