Syttende mai totusenogtretten

I dag har vært en så fantastisk fin dag! Jeg har følt meg finere og bedre enn jeg har gjort på veldig veldig lenge, jeg har spist god mat og is og kake, jeg har vært sammen med fine venninner, både gamle og nye og jeg har til og med vært oppe på Gløshaugen for å fóre stakkarene som skal ha eksamen i morgen med oreokake. Er ikke jeg en engel, så vet jeg ikke.

17. mai photo 17mai_zpsf9dedf44.gif

I så fall er jeg en engel “in the land of gods and monsters” for i dag kjører jeg Lana Del Rey-look. Når jeg tenker over det har jeg kanskje ikke vist dere denne kjolen før, men den er i alle fall et KUPP gjort via eBay – en av de bedre erfaringene med klær faktisk, for dette er skikkelig sømarbeid på skikkelig stoff. Og den kostet vel en femtilapp eller noe, i alle fall ikke mer enn en hundrings!

Jeg skulle ønske dere alle kunne vært sammen med meg i Trondheim i dag, for å sitte på gresset på Solsiden med gode venner, sola i øynene og en Slush i hånda – det var saker! Uansett hvor dere var og om sola skinte eller ei, håper jeg dere har hatt en kjempefin grunnlovsdag! HURRA FOR NORGE!

5 kommentarer
    1. Such a wonderful post…I really like your blog.^^
      Maybe follow each other on bloglovin?
      Let me know follow you then back.
      Lovely greets Nessa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg