I know that you will

Ikke feil å starte dagen med litt Lana Del Rey:

Endelig er sommeren kommet til Trøndelag, om enn for bare en uke! Selv om jeg jobber hver dag drar jeg hjem tidligere (hurra for fleksibel arbeidsplass) slik at jeg får nytt sola litt, og det er planen i dag også. Tanning time – men først må jeg jobbe effektivt i noen timer. Ha en flott dag, håper været er like fint som her jeg befinner meg 🙂

Finally summer’s arrived, if only for a week! Even though I work every day I leave early (thank God for flexible work hours) so I can enjoy the sun, and that’s my plan today. Tanning time – but first I have to work for a few hours. Have a great day, I hope the weather’s as good where you are as it is here! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg