Time to say goodbye (for now)

Hei, dere! Nå har det seg sånn at jeg har begynt med eksamensforberedelser (skal levere min første for semesteret i dag) så alt jeg gjør om dagen er å sitte på Gløshaugen og lese/prøve å lese (i går printet jeg ut hjemmeeksamen i tre eksemplarer og det var egentlig alt).

Large
Hurra… (whi)

Det fører til at jeg ikke har så veldig mye å skrive om, og da lar jeg heller være. Det blir en intens periode frem til 23. mai, men så har jeg “fri” frem til neste eksamen som er 4. juni. “Fri” betyr såklart ikke fri så jeg blir vel å finne på Gløshaugen da også, men kanskje jeg får til å gjøre noe annet enn å lese, spise og sove? Vi satser på det.

Large

Frem til neste gang håper jeg dere har det og fremdeles får det fint,
og så håper jeg dere kommer tilbake samtidig med meg! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg