Now my baby’s dancing


Bruno Mars – When I Was Your Man

Nå er jeg ferdig med halve hjemmeeksamen i emnet Moderne språk og litteratur og jeg er ganske fornøyd med resultatet så langt! Det er så synd at jeg skal ha fakkings muntlig i dette faget, for jeg KLARER IKKE SNAKKE FRANSK (men å skrive side på side, dét klarer jeg…) og da ødelegger jeg dermed den fine karakteren jeg kunne fått om det hadde vært kun skriftlig vurdering. Sukk… Tatt i betraktning er det bra jeg skriver bra, for om både skriftlig og muntlig hadde gått dårlig hadde jeg kanskje fått stryk! La oss tenke positive tanker, JB!

Mannedyret sier han skal være på skolen til klokken sju, og jeg skal ikke være noe dårligere så her sitter jeg og blogger, spiller Candy Crush og vurderer å sette på en episode av Paradise Hotel. Ok, jeg blir litt dårligere, siden han faktisk leser… Men jeg er i alle fall på skolen! 🙂

ÅJA FORRESTEN, noen av dere husker kanskje at jeg rotet det fullstendig til med den ene semesteroppgaven (typ fikk ikke med meg at den ble lagt ut og i alle fall ikke at den skulle inn 13. april)? VEL, jeg gikk beskjed om at jeg fikk levere sent, og i dag fikk jeg den vurdert: GODKJENT! Åh, det ordner seg virkelig for snille piker! 😀

3 kommentarer
    1. Flott at det ordnet seg 😀 Og snakk fransk til deg selv så ofte som mulig, det kommer seg nok etterhvert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg