Outfit (4/5)

I dag var det for første gang EVER en annen enn meg som stod bak kameraet under en “dagens outfit”-photoshoot. Jada, vi kaller det shoot, vi…  Førte over nesten 70 bilder fra kameraet der mesteparten var av meg der jeg stod og var ikke fullt så fotogen. Øvelse gjør mester?

Bik Bok jeans og sneaker wedges eBay skjorte og klokke H&M veske og solbriller Primark jakke

eBay trekantsmykke Primark pilsmykke. Det minste hjertet var konfirmasjonsgave fra pappa, mens det andre hjertet fikk jeg til jul av mannedyret.

Og ja, dere ser Gina-posen? Så lenge varte ikke kjøp-noe målet mitt for mai… NEIDA, FRA NÅ AV!!!

(foto: T-gurl)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg