Ba-Ba-Ba-Boom!

SOUNDTRACK: Billie Van – On My Knees

 Semesteroppgaven i grammatikk og fonologi gikk lekende lett, og jammen fant jeg ikke ut at jeg hadde en egen fonetikk- og fonologibok i bokhylla, også! Nok et bevis på hvor flittig studine jeg har vært dette semesteret; det er fire bøker jeg ikke har bladd i engang. Ja ja.

 photo yay_zpsf3937f6d.gif

Dette er meg som sier yay for at det er fredag; for at jeg leverte oppgaven hele åtte timer før fristen; for at vi skal spise kylling, se Vikings og spille Rayman på Wii ikveld; for at jeg får drikke brus igjen fordi det er helg; for at jeg har på meg skjørt og crop top. Dette er meg som sier yay for at jeg er glad. Ha en flott fredagskveld! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg