Loppemarkedkupp

På lørdag var jeg jo som nevnt på loppemarked, og selv om jeg ikke syntes det var like mye bra varer som det var i fjor endte jeg jo opp med et par røverkjøp.

Tre rammer for 10 kr (søsteren min valgte seg ut nr. 3) og disse tror jeg er GAMLE. Det er en prislapp bakpå den ene der det står 13,35,- og jeg vil tro man betalte de 35 ørene eksakt. Den ene har ikke glass som dere kanskje legger merke til og den har jeg tenkt å bruke til noe litt mer nytenkende enn å sette et bilde i. Stay tuned…

Tre bøker for 10 kr. Alle tre ser ubrukte ut og er innbundet.

Kjempefint smykkeskrin! Betalte 30 kr for dette med innhold – selv om jeg spurte om jeg kunne få bare skrinet. Var ikke akkurat skatter oppi her, selv om jeg tror jeg kan få brukt noe av det på en eller annen måte.

Her er et av smykkene som jeg måtte ta med fordi det lå i skrinet. Jeg mener… Herregud?! Hva er dette her? Hester? Griser? Perlene er i og for seg veldig fine, så de skal få et nytt liv (heldigvis), men de der figurene tror jeg må døden lide. “Dessverre”.

Ellers fant jeg en teboks i metall til en tier, men den var liksom ikke så mye å ta bilde av. Syntes det var ganske så greit å få alt over til bare 50 kr! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg