Shoulda, woulda, coulda

… er mer eller mindre mottoet mitt om dagen. Skulle ha trent, skulle ha skrevet oppgave, skulle ha lest til eksamen, skulle ha søkt litt mer iherdig på sommerjobb, skulle ikke ha brukt så mye penger på klær, skulle ikke drukket så mye brus, skulle ikke ha sett så mye på TV… Men så er det sånn hvert år i eksamenstiden og jeg pleier å klare meg sånn noenlunde. Men det der med treninga, pengebruken og brusdrikkingen må jeg gjøre noe med, starting today!

Apropos pengebruk, se den fine klokka miiiii:


And the price was very right: under fire amerikanske dollar ($3,80, for å være eksakt)!!! 

I dag burde jeg skrive semesteroppgave, men siden jeg har sløvet bort dagen frem til nå, er det ikke noe vits i å begynne for det er ikke så lenge til jeg må dra på jobb. BRA. Men jeg har dagen i morgen, da. Da blir det bra, da. Da da da. Jeg vil ha te.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg