Siden sist

… har jeg kjøpt meg smykkeskrin, bøker, rammer, teboks, jeans, magetopp, belte og en blondeduk i plast, sistnevnte så jeg slipper å utsette duker jeg har arvet fra bestemødre for mannedyrets spising. Jeg har rettet ut håret og laget smokey eyes og helt i meg en flaske vin og lært bort “the art of making drinks of vodka, Sprite and Fun-saft” (what, like it’s hard?). Jeg har dratt frem VIP-kort og dermed sluppet å betale cover og tipset masse og drukket Strawberry Daquiri (♥) og danset og danset og danset. Og gjett! Mannedyret danset han, også!

Large
(whi)

I tillegg har jeg fått både klokke og kattekjole i posten, spist Grandiosa til middag og så igjen til frokost dagen derpå, jeg har danset rundt i bare trusa og jeg har fått meg en ny plante. En pengeper, som jeg heller kaller et pengetre.

Nå blir det te, Glee og Vampire Diaries. Søndag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg