Last night there was a Bigbang

… and it was awesome!!!

Happy-happy // Greni ♥ // Samfundet og dets merkelige stempel…

I går kveld var jeg på Samfundet på min andre Bigbang-konsert noensinne, og de er – så – BRA! Øystein Greni ♥ Enkelte var såklart så fulle at de sprayet andre (ikke meg, heldigvis) med øl, mens enkelte andre var så fulle/høye (hvem vet) at de ikke klarte å stå selv så de måtte stø seg på noen (les: meg) under mesteparten av konserten. Silly goose, og stakkars fyr som prøvde å få henne med ut så hun ikke plaget noen. FAIL. Men jeg var flink og mistet ikke besinnelsen som jeg har gjort under andre tilstelninger der mange folk er presset sammen på relativt lite plass. Men det ble en dytt så hun nesten falt, det ble det, men det nesten-fallet var rusen hennes sin skyld, ikke min.

Hører disse for å gjenoppleve:

Wild Bird
Little Heart Bomb
To The Mountains
Like Americans Do
Girl In Oslo

Det er slike ting jeg elsker å dele med mannedyret mitt. 🙂

2 kommentarer
    1. De er bra 🙂 Sette de live én gang.
      Var på Mumford and Sons på torsdag, SÅ MASSE FOLK, og så mye mosing og øl-søl! Ble nesten sint, men så var det tross alt M&S-konsert, så jeg klarte ikke å være sint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg