Som en orkan kan jag svepa bort dig

Elsker Det kommer aldrig va över för mig av Håkan Hellström! Den er så… FRI!

I dag har jeg endelig kommet meg tilbake til morgenfugl-trening-velvære-rutinen min, og jeg føler meg såå mye bedre! Å stå opp klokken sju og spise frokost med mannedyret før jeg stikker på trening er å foretrekke fremfor å sove til 9-10 og bare sløve resten av dagen. Jeg sliter nemlig av sove-for-lenge-syndromet, der jeg sover for mye og ender opp med å aldri være helt våken… Mistenker det er min nattugle av et mannedyr som har skylda…

U-AN-SETT, ble 20 minutter på tredemølla og 4×4-repetisjoner på et utvalg styrkeapparater før jeg ga meg, og så belønnet jeg meg selv med solarium ♥ Sitter og sniffer på meg selv, det lukter så godt av huden etterpå, synes jeg. Mmmmm…

Håper dere får en flott onsdag! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg