Dagens gode gjerning

SOUNDTRACK: Billie Van – On My Knees

I dag skal jeg faktisk gjøre flere gode gjerninger, tenk det!

Først skal jeg gi bort litt blod på Blodbanken, som jeg har ventet lenge på for jeg ble satt i tatoveringskarantene. Så skal jeg gi bort litt greier på Fretex (div. bøker og slikt) som jeg ikke har bruk for, så skal jeg hente noe for søsteren min på Solsiden. Jeg skal også lage middag for mannedyret, men det gjør jeg jo nesten hver dag. Ganske god gjerning likevel da, vil jeg si.

I tillegg til alle disse gode gjerningene (rett før jeg blir utnevnt til helgen, jeg lover) skal jeg sjekke ut beholdninga av Super Flex-jeans i byen, forhøre meg litt om restskatten som var a tad høyere enn planlagt (visste jeg måtte betale, men ikke så mye…), gjøre litt husarbeid og – damdadamdaaa – snu senga og dermed ommøblere på soverommet! HURRA!

Og du?


Så det så! 🙂 (god gjerning dette også, eller?)
xoxo, god_gjerning_junkie_91

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg