God påske!

Hei, dere! Dere fine som jeg ser har vært innom men som (nesten) aldri kommenterer.

Nå har det seg sånn at jeg har fint lite å skrive om, og så har jeg ikke tenkt å være så altfor mye hjemme før jeg drar til Dublin, heller. Jeg skal nemlig dra på hytta i morgen og bli der til tirsdag kveld før jeg drar hjem igjen og bruker onsdagen på bli reiseklar. Dermed tenkte jeg det ville gjøre godt å bare si fra om at jeg tar litt påskefri fra bloggen, i alle fall frem til onsdag (da er det rydde- og pakkedag så da sitter jeg garantert med PC-en 90% av tiden) og så fra onsdag og frem til søndag igjen.

Så kommer jeg sterkere tilbake, forhåpentligvis med fine bilder og helt sikkert med masse masse nye klær/sko/whatever å vise frem! Da håper jeg du får en fin påske med masse appelsin, kvikklunsj og sol, og så hører dere fra meg om en stund 🙂

(må benytte enhver anledning til å poste kaninbilder. elskerelskerelsker kaniner) (alt fra weheartit)

4 kommentarer
    1. Kult! Du har en fantastisk blogg og en fantastisk stil! Ha en kjempefin påske og kos deg masse! Jeg har startet en spørsmålsrunde på bloggen min, og hadde vært fint om du kunne ha lagt igjen en kommentar :* *fast leser*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg