18/3

Da er første dagen i uka ferdig, og jeg er tilbake i sofaen hjemme med Paradise Hotels intriger og drama på skjermen. De folka der ass…! Litt drama var det også på jobb i dag, da en liten gutt falt og fikk et kutt i bakhodet. Så veldig dramatisk ut med en del blod (iiik), men det gikk heldigvis bra. Likevel: Stakkar liten! 🙁

Siden jeg var slem pike og droppet trening i dag tidlig, blir det i morgen i stedet. Minst 5 km!!! I løpet av dagen tenkte jeg også å kjøpe noen påskeegg som jeg så i reklameavisen til Nille i tillegg til strømadapter til Dublin-turen. Og ellers trenger leiligheten en vask sånn gulvmessig og så ligger det klær utover halve senga… Ops? The perks of being home alone when you have a twin-sized bed, sier jeg bare.

Og apropos twin-sized bed – god natt! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg