Dublin shopping list

Nå er det over en uke (10 dager for å være eksakt) til vi drar ennå, men jeg er så giiiraaaa! Her er noen ting jeg har tenkt å se etter i Irland (bra jeg har vært flink til å spare penger i det siste):

Skjønner allerede nå at jeg kommer til å bli sliten i beina av all butikkvandringen! Heldigvis er hotellet plassert rett ved O’Connell street, som er så og si midt i byen. ÅH DET BLIR SÅ FANTASTISK FINT! Og så, når jeg har vært hjemme i to dager, da kommer mannedyret mitt hjem. ♥

Nå drar jeg på jobb, ha en fin dag videre! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg