The perks of having an iPhone

Jeg liker Android, og har nå prøvd både Samsung og HTC uten å føle noe behov for å bytte til iPhone og iOS. Den eneste grunnen til at jeg vil ha iPhone er alle de fine dekslene/klistremerkene man kan kjøpe. Om man har f.eks. HTC Desire C, den jeg har nå, kan man kjøpe ensfargede silikoncovers eller med blomster/noe annet tull på. Men jeg vil ha:


(whi)

En mobiltelefon er jo ikke bare et kommunikasjonsmiddel lenger; den er et accessoir, et fashion statement som vi bruker til å uttrykke oss med – og da mener jeg ikke bare via SMS og telefonsamtaler. Det er så mye fint til iPhone, og det er egentlig den eneste grunnen til at jeg vil prøve en Apple-smarttelefon neste gang jeg skal bytte. iPhones er jo som regel ganske dyre også, men da har vi noe som heter finn.no der folk selger nesten ubrukte telefoner til langt mindre enn nypris! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg