Inspirational Friday: Studs, rivets, whatever


Jeg har lyst til å ha studs overalt for tiden, men må prøve å beherske meg før jeg tar en DIY med alle klærne jeg har…
(whi)

Det er kvinnedagen, dere! Gratulerer til oss alle ♥ Jeg skal feire meg selv med en treningsøkt og minispa på badet aller først på dagen 🙂 Hurra for oss! Fikk også en fin kvinnedagsgave i dag av Camilla: Jeg ble nemlig en av to vinnere av premierebilletter til filmen Oz the Great and Powerful! Fin start på dagen, kan man si 🙂

3 kommentarer
    1. Hallo kjære blogger! Vi har nettopp lansert en flott produkt for alle som er opptatt av å ha pene tenner. Som et ledd i vår markedsføringskampanje ønsker vi å nå ut til dine lesere med noe de kan stole på, og hva er vel bedre enn å la deg teste varen vårt? 🙂 Vi ønsker derfor å gi deg et sett med GRATIS tannbleking + en gratis elektrisk tannbørste. Om du allerede har en slik tannbørste, kan du jo for eksempel gi deg bort i en konkurranse til en av dine heldige lesere. For å sende deg det trenger vi imidlertid adressen din! Kunne du gått inn på lenken min og fylt ut skjemaet med en gang så kan vi få sendt det i dag? 🙂 Ps. Skikkelig flott blogg, forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg