Enfin

Sukk, endelig er jeg ferdig med begge(!) semesteroppgavene i språk og litteratur-faget mitt. Er litt stolt over meg selv, siden jeg knapt hadde startet før kl. 14 i dag 🙂 Jeg kan altså hvis jeg vil, selv om det er fransk det er snakk om! Nå gjenstår det selvfølgelig å se om tekstene var bra nok til å bli godkjent, men jeg har i alle fall gjort det jeg kan.

SOUNDTRACK: The Killers – Leave The Bourbon On The Shelf

Mannedyret lager middag i kveld og gjett hva som står på menyen – RIKTIG, spaghetti bolognese. Tror det må være bortimot livretten til begge to, og i kombinasjon med at det er billig og tar kort tid å lage har det blitt en klassiker her i Dronningens gate. Etter middag skal han bort en tur og da har jeg stoooore planer om å lage sjokomelk, sette meg i sofaen, bre over meg et pledd og se en film før jeg legger meg i rett tid – i morgen er det tilbake på trening, no excuses!


(whi)

Har du hatt en fin søndag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg