Saturday is for Shopping

… men ikke denne lørdagen. Jeg skal jo spare penger, remember? Dessverre er eBay lagt til på bokmerkeraden, så i går ble det til at jeg fant meg noen småting… Men NÅ er det slutt. Pinky swear.


(whi)

Så hva er denne lørdagen til? Den er til å lese lenge på sengen, til denimshorts og blomstergenser, til å bruke ekstra lang tid på sminken så mannedyret lurer på hvem jeg har pyntet meg for (så sier jeg “deg”); den er til å finne inspirasjon rundt omkring på the world wide web så man kan lage noe selv som ingen andre har maken til; den er til å planlegge verdens beste hjemmelagde pizza som man skal lage på kvelden.

Hva skal du bruke lørdagen til? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg