Tousled hair, red lips and a spiked bra


Man kan ikke bruke spike bra uten å være dristig, fant jeg ut. Men-men, kløft er tøft!

I dag våknet jeg litt før ni, men sov en time til – fordi jeg kan! Har tilbrakt tiden inne på goodreads.com, der jeg har tatt på meg en challenge om å lese 35 bøker i 2013. Noe som kan bli litt vanskelig, siden jeg allerede er 3 bøker “bhind schedule”… MEN jeg skal klare det! 35 bøker er jo ikke sååå mange, og jeg pleide å lese hele tiden før, så dette skal gå! Startet med My Week With Marilyn av Colin Clarke, og er nå i gang med Tiger Lily av Jodi Lynn Anderson. Og så må jeg lese Madame Bovary i løpet av semesteret (på fransk – yikes!), og så vil jeg lese Hunger Games-bøkene på nytt, egentlig. Peeta ♥

Planen for i dag er å se The Vampire Diaries, vaske klær og rydde litt. Håper du får en flott fredag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg