DIY-inspo

Det er så mye fint jeg har lyst til å lage, men de dagene jeg faktisk har tid har jeg null motivasjon/lyst til å gjøre noe kreativt. Hurra… Tror jeg skal lage meg et moodboard og henge opp på klesskapet mitt eller noe, kanskje det hjelper på saken? Her er i alle fall noen superfine saker man enkelt kan lage selv!


(whi)

There’s so much stuff that I want to make, but when the day comes that I actually have time I have no motivation to do something creative at all. Hurrah… I think I’ll make a moodboard and put it opp on my wardrobe or something, maybe that’ll help? Anyway, look at the pretty things I found that you can easily make youself!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg