Detaljer fra leiligheten

Hadde jo så store planer om å vise dere heeele leiligheten, men jeg klarer aldri å få det fint/ryddig nok… Detaljer er da vel bedre enn ingenting?

Her er babyen min, eføyen som bor sammen med kärleks-steinen i fugleburet. Planen er at den skal bli stor og frodig og formelig vokse seg inn i buret, men da må våren komme først. Vinter og kulde gir visst ikke så gode vekstvilkår (selv om den har vokst litt).

Jeg har forresten tatt disse bildene med manuelt fokus (derfor ble klesklypekjøleskapsmagnetbildet veldig dårlig), noe jeg vanligvis unngår fordi jeg skjelver sånn på hendene. Men det er som de sier: Øvelse gjør mester!

4 kommentarer
    1. Vi har lik klokke 🙂 bare jeg har den i svart 🙂 Den er såå fin. Liker buret ditt også 🙂
      Håper du får en superduper kveld.
      Klemmer fra Lite hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg