Happy Girl Monday

Dere da ♥ At det er hele tjue stykker som legger meg inn i feeden på Bloglovin, det er stort for meg, det! Er jo rundt 70 stk. innom her hver dag for tiden, så jeg er helt overveldet! Hjertesukk og alt det der ♥ Det er kanskje ikke så imponerende tall i forhold til toppbloggere som har 20 000 følgere, men det er dem – jeg må få lov til å være mer enn glad til for å ha tjue. Har alltid hatt den innstillingen at jeg blogger for meg selv, men å se at det er så mange som synes det jeg skriver er interessant er såklart veldig veldig koselig. 🙂

Er forresten så SYKT fornøyd med designet mitt nå! Fargene, fuglene, fonten – sukk. Det er så mye artigere å blogge når man synes det ser bra ut, sant? (utseendet er ikke alt, men det er ganske vesentlig, synes nå jeg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg