Et lite liv

Tenk at jeg har glemt å si at

jeg skal bli tante igjen!

Hadde tenkt å si det for en stund siden, men måtte nesten vente til søsteren min offentliggjorde det selv og så ble det rent glemt. Har jo en niese, en steniese og en nevø fra før, men får aldri nok tantebarn 🙂 Søsteren min har termin i juli, og jeg kan nesten ikke vente! Et sommerbarn, sånn som meg ♥ (og søster som skal bli mamma, mannedyret og niesen min)


(whi)

Skulle nesten tro det er jeg som skal ha barn, men det er (heldigvis?) ikke tilfellet. Kjenner derimot tanken på å få barn ikke skremmer meg så veldig, så det betyr vel at jeg begynner å bli voksen? Må bare få meg en utdanning, litt penger i banken og et hus å bo i først. Og så vil jeg egentlig gifte meg før jeg blir mamma, så gammeldags er jeg. (herregud, hvis mannedyret ser dette, får han sikkert slag, haha)

7 kommentarer
    1. Lene Gunnarshaug: Jeg har søstre som har barn og har vært sammen med kjæresten min en stund, så tanken er liksom ikke så ny for meg lenger, men det blir vel en stund til jeg får mine egne 🙂 Varierer jo fra person til person!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg