London-bilder

Tenkte jeg skulle ta en dag for dag-greie og vise dere bilder samtidig som jeg beskrev hva vi gjorde – men så kom jeg på at vi gjorde bare turistting og jeg bare kan vise dere bilder i stedet. Minnekortet var 75% fylt med bilder fra London Zoo og London Aquarium (de fra sistnevnte ble ikke så bra, dessverre), men måtte jo ha med litt bilder av Big Ben (vet tårnet ikke heter det), London Eye, +++ også. Vi hadde fin bibel på rommet, forresten, tok meg tid til å lese litt for Trond (mannedyret) om kveldene.

(tulla)

Ny uke, allerede, straks er det februar! Blir helstressa av hvor fort tida går, plutselig står eksamen for tur… Iiiik! I dag er det forelesningsfri, så jeg skal i Pirbadet med søster og nevø og så går turen på badevaktjobben. Hei, jeg liker å bade 🙂 Men først, siden treningen gikk i vasken i går (glemsom frøken), skal jeg trene! Senteret åpner 07:30, så det skal utnyttes! Føler meg SÅ flink 😀

Ha en fantastisk flott start på uka! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg