Only Robinson Crusoe had everything done by Friday

SOUNDTRACK: The Cure – Friday I’m In Love

Ja, det er den endelig her, fredagen! I dag har jeg bare forelesning, altså ikke jobb i tillegg og det er gooooodt! Etter forelesning tenkte jeg meg på trening i Idrettsbygget på Dragvoll for en aldri så liten fredagsøkt på tredemølla, og så skal jeg ta solarium! ♥ År og dag siden jeg har tatt det, men nå tenker jeg å gjøre det til en ukentlig greie. Solstudioet ligger nemlig rett oppi gata der jeg bor, så det tar meg maks 1 minutt å dra dit. I tillegg har de 70% bonus ved kjøp av solkort, så da jeg betalte 300 kr fikk jeg 500 kr å sole meg for. Smil, du har gjort en god deal!


(whi)

Må vel gjøre unna litt helgerengjøring også, så det blir vasking av leiligheten i løpet av ettermiddagen, før jeg skal sette meg ned og fikse ting som har blitt liggende vel lenge, for eksempel ei veske der skulderreimfestet røk men som lett kan syes sammen og en del andre slike ting som jeg ikke husker akkurat nå. Fikse fikse, sy og sy, vips så er du fin og ny! (det må vel være noen andre som så Huset med det rare i, eller begynner jeg å bli gammel?)


Farget bryn og vipper i går, så i dag er det brukt hverken brynpudder eller mascara, kun litt kremeyeliner helt ytterst!

Jeg brukte Joico K-Pak Deep Penetrating Treatment i går og OH MY, det ble bedre etter bare én gang, jo! Mykere, blankere og mer krøller – som holder seg fine. Og så lukter det sykt godt! I det siste har været og influensaen gjort inntog i både hud og hår for min del, skjønner dere; håret mitt har vært helt flatt og rart, og huden ikke fullt så fin som den kan være. Huden har bedret seg etter at jeg begynte å bruke Aqua Marina-cleanseren fra Lush og en fetere ansiktskrem, men håret så ut som det var beyond saving. Fant jo K-Pak til en tredel av norske priser på Beautybay.com, og jeg angrer virkelig ikke kjøpet! Føler meg (og ser ut) som meg selv igjen 🙂

Vet dere av et “mirakelprodukt” for hud og/eller hår? 🙂
Ha en flott dag! 

8 kommentarer
    1. Pen blogg snygging! Min søster og jeg har en nettside som heter snyggtoppen.
      Du bør være der! Vi har et stort antall besøkende, som i sin tur kan bli din
      lesere og beundrere hvis du dukker opp på vår side 😉 ..
      Bare gå til siden og skrive at du ønsker å være me! ..
      http://www.snyggtoppen.tk

    2. Åh, neinei jeg er her! I will never ever leave! – den hørtes litt stalkerish aktig ut når jeg tenker meg om, men you know 😉
      Oh, haha, *yaay* 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg