Summer lovin’

Colourful
Sukk…

Tenkte meg eeegentlig på trening i dag, men fant ut at jeg heller skulle sove lenge og kose meg litt først på dagen i stedet. I morgen har jeg ikke planlagt noe som helst, så da har jeg et håp om å få til ei ordentlig treningsøkt! Mamma og pappa kommer inn til byen ikveld, vi skal nemlig spise middag på Frati og deretter på kino for å se The Hobbit: An Unexpected Journey! Bedre sent enn aldri, right?

Grunnen til at jeg ikke har sett den ennå er fordi jeg gjerne ville se den med foreldrene mine. Vi hadde nemlig en “tradisjon” med å se Ringenes Herre-trilogien sammen på kino da de filmene kom, og siden dette er noe samme historien, tenkte jeg vi kunne se disse filmene sammen også. Men pappa har jobbet en del i helgene, så det har ikke blitt før nå. Åh, som jeg gleder meg!

Tumblr_mh1cq66jel1rdt4sno1_500_large
(whi)

Hva skal du denne fine januarlørdagen? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg