Hello, Oxford Street

Åh kjære meg, det er så mye folk her! I dag tok vi tuben til Oxford Circus nemlig… Folk folk folk! Vi var innom Primark (hjerte), Topshop og Victoria’s Secret, men jeg handlet faktisk kun på Primark. Topshop var helt grusomt full av folk, så der fikk jeg faktisk litt panikk, men de har Topshop i Dublin også, og dit skal jeg jo i mars. 🙂

Vi gikk rett forbi både New Look og Forever 21 dessverre, men jeg må nesten tenke litt på mannedyret oppi all shoppegalskapen – han liker jo ikke butikker. Og de har forresten de to butikkene i Dublin, hurra!

Inni her er da altså kuppene fra Primark (no shit, Sherlock), men de får dere ikke se før jeg kommer hjem til laptop og kamerakabel. Videre har jeg i tiden etter vi forlot butikken innsett at jeg måå nok en tur tilbake i løpet av dagene før hjemreise. Ble en del plagg jeg bare skulle tenke på som ble igjen!

Vi var også på Harrod’s i dag, var bare så vidt vi kom oss ut igjen. Makan til areal! Fant noen gaver til kidsa hjemme (nieser og nevø) som jeg tror de blir ganske så fornøyde med. Det vil si, de bør bli fornøyde, for de får ikke noe annet.

Straks skal vi gå og spise en sen middag på en restaurant like ved hotellet, og så skal de utslitte beina mine hvile ut under dyna i maksimum antall timer før vi skal på bl.a. London Zoo og Natural History Museum i morgen (sistnevnte et gratis og i mine øyne svært interessant). Og så en liten tur til på Primark, Hehe!

Håper dere har det bare bra! 🙂

1 kommentar
    1. Mange folk ja? ahha.. her går jeg rundt i mere en 6 timer uten å bli sliten, der gikk vi rundt i kanskje 3 timer jeg var helt ferdig 1.pga folket.. 2. pga stresset, høyt musikk osv ! haha.. men, verdt det;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg