Test: Lush Popcorn lip scrub

Jeg får ofte tørre lepper, noe som fører til ujevn hud. Når jeg bruker enkelte typer leppestift fører denne ujevne huden på leppene til en ujevn farge. Flere av venninnene mine har prøvd leppeskrubben til Lush og synes den funker, så jeg tenkte: Hvorfor ikke?

Jeg valgte den som heter Popcorn, rett og slett fordi den luktet best, men man kan også kjøpe Mint Julips (peppermynte og sjokolade), Bubblegum (sukker og Jojoba-olje) og Sweet Lips (vanilje og sjokolade). Prisen er rett under hundrelappen (96,- tror jeg kanskje).

Som du ser er krukken fylt heeelt til randen, og det liker vi! Verste jeg vet er potetgullposer o.l. som er fylt opp kun en tredjedel… Uansett, som dere ser så heter den Popcorn og lukter herlig søtt og popkornete. Jeg var litt redd for at det skulle være fryktelig kvalm lukt, men den gang ei! 

Når du bruker det ser du ut som du har laget trutmunn mot et lag med sukker. Ved å bruke fingeren peeler sukkeret leppene dine, men det er ikke så grovt at det blir direkte vondt, heldigvis! Når du har skrubbet deg fornøyd, slikker du i deg det som er igjen – om nom nom! Det smaker faktisk popcorn samtidig som det er ganske søtt, høres kanskje fælt ut, men jeg synes det smaker ganske så godt.

Så over til det som teller: Om produktet faktisk gjør leppene myke og huden jevn. I mitt tilfelle tror jeg jeg må bruke den ganske så ofte før jeg begynner å se resultater samtidig som jeg må bli flinkere til å tilføre leppene fukt. Akkurat nå er det en stund siden jeg har brukt den i tillegg til at jeg ikke gidder reise meg for å hente leppepomaden, så leppene er ganske tørre og “flakete”. Tror jeg skal prøve å innføre den i renserutinene mine hver dag, så får vi se om den faktisk funker.

Har du prøvd Lush sine leppeskrubber? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg