Christmas Day

Åh kjære vene, dere – for en kveld! Såååå (altfor) mye mat, drikke, godteri og ikke minst gaver! Lett å tro på at nordmenn bruker over 50 millioner på julegaver hvert år når man så aaaalle de gavene som var til oss i går – og vi var seks stykker…! Her ser dere kveldens look:

Kjolen er fra nelly.com, med fint seethrough-felt oppe i halsen og et blondelag over vanlig sort stoff. Håret ser ganske bra ut her, men var i virkeligheten flatt, glatt (altså ikke krøllete!) og teit. Overlevde, though!

Siden jeg fikk tjue tusen gaver (neida), gidder jeg ikke ta bilder av alt. Har liksom pakket alt ned allerede ettersom det likevel skal inn til byen før nyttårsaften. Men dere kan jo se da, aaaalle de fine pakkene som var til meg meg MEG:


IIIIIH! 😀

Kan jo nevne litt av det jeg fikk da: Sølvhjertesmykke, saueskinn ♥, verdens fineste pelsveske, penger, lysestaker (er så voksen at jeg ønsker meg slikt nå!), Wii-spill (ikke fullt så voksen, likevel…), presskannekopp, skjørt, skjerf, skjorte, genser, ++++++. Materialistisk lykke ♥

Åh, nei, vi har det alt for godt! I dag er storesøster og familie på besøk. Jeg og nevøen min har sett Min Bror Bjørnen (som han fikk fra meg i julegave) og etter hvert blir det kalkunmiddag, om nom nom!
Hva gjør dere i dag? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg