Joyeux Noël


(whi)

Julaften er her, jippi! I dag skal jeg se Tre Nøtter til Askepott, dra på julegudstjeneste i den fine kirka i bygda mi, se litt tegnefilm og se over så at jeg får med meg alle gavene, fikse hår og sminke og sikkert bytte strømpebukse siden den jeg tok på meg på starten av dagen sikkert har raknet allerede.

Og så, for første gang i mitt 21-årige liv, skal jeg feire jul et annet sted enn hjemme hos mamma og pappa: Vi er nemlig invitert opp i huset til storesøsteren min (den eldste), så da er det bare å pakke med seg alle pakkene og en aldri så liten Oreokake og litt dessert og flytte oss opp til det (relativt) nye huset der søster, svoger og niese bor. Tenker det blir godt for mamma også, å ikke skulle lage middagen, siden det er dét hun har brukt store deler av dagen den 24. desember på i de siste, tja, tjuefem (i hvert fall!) årene!

Åh, jeg gleder meg. Jul jul jul. Masse god mat, nemlig KALKUN med diverse deilig tilbehør (les: soppstuing!!!), avslapning, Sølvguttene synger julen inn, kaker, hjemmebrygget øl, gaver ♥ Jeg har ikke peiling på hva jeg får fra noen, så dette blir spennende!

Håper dere får en helt fantastisk fin julaften, og så snakkes vi sikkert i morgen (og da blir det sikkert litt heisepåhvajegfikkigår og litt dettehaddejegpåigår osv.).

God jul, alle sammen! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg