Julehandel

I dag fikk jeg gjort unna de siste julegavene i tillegg til å bruke tre hundre kroner på Lush (…) og finne litt julepynt til halv pris på Åhléns.


Jeg kjøpte en stor flaske Tea Tree Toner, Popcorn leppeskrubb og New sjampoobar – sistnevnte lukter GLØGG! 😀

Så gikk turen til Åhléns:

Fine bokstaver som allerede står foran TV-en og finefine minihjerter til minitreet mitt (som dere får se senere i dag).

Kjempefint “vintage-collage” julepapir!

NÅ er jeg faktisk heeeelt ferdig til jul mht. innkjøp (bortsett fra ingredienser til Oreo-kake som søsteren min spurte om jeg kunne lage), så det gjenstår “bare” å pakke til jeg skal hjem til foreldrene mine i morgen. Jeg har ikke peeeiling på hva jeg skal ha på på julaften, og i tillegg er det jo en uke til der jeg skal kle meg nogenlunde. Hurra…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg