Today’s nails (21/12/12)

Har jo ikke akkurat de lengste klørne i verden (men det har disse to, gross!), men det kommer seg! Siden jeg biter neglene ned beyond neglebåndet (neida, it is not possible) får jeg hvit kant fra midten av neglen, og det er jo ikke så kult. Neglelakk gjør susen i å skjule det, samtidig som jeg mindre trolig biter negler når lakken er på fordi jeg bruker så lang tid på å legge den (the curse of the shaking hands). 


Brukte 073 Disco og 04 Azalea Pink, begge fra Gina Tricot Beauty.

På dommedag i år (det er vel en omtrent hvert år?) skal jeg på Lush og fylle opp beholdningen min av hud- og hårpleie, kjøpe julegave til mannedyret (som nekter å ønske seg noe, derfor det sene innkjøpet) og finne en siste rest til pappa – jeg hadde ikke helt orden på gavelageret og hadde telt med noe han fikk til bursdagen som julegave. Ops!

Ha en fin dommedag da, dere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg