This year I’ll be good

Jeg liker å sette meg mål. Ender veldig ofte opp med å ikke nå dem, men det er bedre å prøve og feile enn å gi opp før man i det hele tatt har prøvd! 

Trene regelmessig. Har ingen planer om å se ut som jeg bor på treningssenteret, men jeg har astma og jeg vil ikke ende opp med KOLS når jeg er 40. (man får vel ikke KOLS fordi man har astma, men se den store sammenhengen og ikke heng dere opp i detaljer) 

Spare penger til viktige ting. Vil heller ha penger til f.eks. Dublin-turen i mars, nye ordentlige joggesko, en eventuell reise i sommer eller å sette inn penger på BSU-en enn tjue topper fra H&M.

Få fine negler – og beholde dem slik! Dette er et av målene jeg ALDRI greier å nå, mest fordi jeg er en kronisk neglebiter. 

Gjøre det ordentlig bra i franskfagene, ellers får jeg ikke jobb som fransklærer…

Oppdage noe nytt. Ofte.

Jeg skal ikke bli tynnere, for det har jeg ikke godt av. Jeg skal heller ikke slutte å spise det jeg har lyst på fordi noe av det er usunt: Jeg gidder ikke telle kategorier – man må få unne seg noe. Jeg skal fortsette å være meg, bare endre litt på noen vaner slik at jeg fremdeles kan være meg litt frem i tid.

Har dere satt dere noen mål for 2013?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg