Freedom, once again

Tenk, om 40 minutter starter min siste møte-opp-eksamen for i år, og så er jeg friii (med unntak av å skrive noen ord på pedagogikk-eksamen, men det tar vel neppe mer enn en halvtime)! Dermed har jeg noen uker før det blir jul der jeg kan gjøre HVA JEG VIL! Ja, det blir noen jobbdager, men mest fri. Dette har jeg gledet meg til leeeenge, og har allerede tenkt ut hva jeg skal finne på.

Jeg skal finne tilbake til min kreative side. Tegne, ta bilder, til og med prøve meg på litt maling.

Jeg skal lage drømmefanger(-e). Har materialet klart, kom meg aldri i gang. Men nå…!

Jeg skal pynte til jul! Først blir det storrengjøring, så skal jeg pynte pynte pynte – det bittelille juletreet mitt er allerede fremme, men det er litt trist der det står helt alene. Jeg tok med meg julepynten min hjemmefra i forrige uke, og så har jeg store planer om å finne meg litt mer på Åhléns, IKEA og kanskje Kremmerhuset. Det skal bli så fint og koselig ♥

Ah, 40 minutter til jeg skal møte opp, 50 minutter til jeg er ferdig. And then…

I am free.


(alle bilder fra whi)

2 kommentarer
    1. Høres ut som noen fine planer du har 🙂
      Jeg skal også finne tilbake til mine kreative sider. Har hatt veldig lyst til å begynne og tegne igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg