Klar – ferdig – eksamensperiode!

Yup, her er vi igjen. Benket på plass i en datasal på NTNU Gløshaugen, med fransk-fransk ordbok, flere grammatikkbøker og franskboka mi fra videregående som er overraskende mye bedre enn universitetspensum. Om én uke har jeg sekstimers eksamen i fransk kulturkunnskap, grammatikk og litteratur, og jeg føler per i dag at jeg ikke kan en dritt. Om dette blir en herlig uke? Nja, vi kan si at jeg har hatt bedre dager.

Det blir nok ikke så mye å høre fra meg fremover, så jeg må bare bite i meg at lesertallene synker. Bare tenk på at jeg heller gjeeerne vil sitte og skrive bra blogginnlegg til dere enn å pugge fransk, men skal jeg få stipendet mitt må jeg bare jobbe på. So long, cupcakes! Here we go…

Tumblr_m9cmpkwg8d1ro9tsg_large

3 kommentarer
    1. Lykke til 🙂 Er inne i en eksamensperiode selv, første eksamen er om to dager, iiik!! Gleder meg til jeg er ferdig med alle, og kan ta JULEFERIE 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg