Your eyes look like coming home

SOUNDTRACK: Taylor Swift & Ed Sheeran – Everything Has Changed ♥

Etter å ha vært på jobb, dro jeg og kjøpte en flaske hvitvin, lette etter garn (men fant ikke typen jeg lette etter NOE STED…), kjøpte inn litt til lørdagsmiddagen og så kunne jeg endelig gå inn døra til leiligheten. Akk, så sliten og kald, så det var veldig godt å hoppe inn i dusjen. Brukte Dark Angels-ansiktsskrubben til Lush, etterfulgt av tetretoner (også fra Lush) og fuktighetskrem, noe som gjorde underverker for huden min! Sovnet nemlig før jeg fikk fjernet sminken og gjort kveldsrutinen min i går (lurt å legge seg og lese før dette er unnagjort), og da kjentes det ikke helt bra ut i dag. Nå derimot: Mmmmmmyk!

Gleder meg på pastamiddag med hvitløksbaguetter og vin som mannedyret skal lage (bestemte jeg, knis) her jeg sitter i den kjempegode pelsvesten min og ser GleePhotobucket

Ha en fin lørdagskveld, pusekatter! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg