Lately (eBay)

Jeg er jo blitt eBay-addict, så her kommer det pakker annenhver dag. Som i dag, for eksempel, da det kom ikke bare én, men to på samme dag. Her er er litt av det jeg har fått i det siste:

SE PÅ MOCKINGJAY-EN MIN DAAAA! 😀 Hvinte av lykke da den kom i postkassen på onsdag ♥

Nå kom den etterlengtede fredagen, og jeg har akkurat satt meg ned i sofaen for å spise middag (nudler med hjemmelagde kjøttboller) og se Gossip Girl og The Vampire Diaries. Selv om det noen ganger er litt ensomt, er det samtidig litt godt å være hjemme alene på fredagene. Får slappet av oooordentlig, og i tillegg er det SÅ fint når mannedyret endelig kommer hjem i 8-9-tiden. SMIL 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg