TGIF

Utrolig oppbrukt overskrift, men HERREJESUS så godt det er at det er fredag i dag. Gikk hjem fra utestedet relativt tidlig i går, men med ei flaske vin og Passion Daquiri (med pasjonsfrukt og mango i stedet for jordbær – NAM!) innabords ble det litt lite søvn. Å stå opp 7:15 i dag var mildt sagt hardt, og dagen ble bare mer og mer fantastisk utover: Bussen ble nemlig forsinket, det vil si jeg kom for sent til jobbintervjuet. Jeg HATER å komme for sent til ting, men det var ærlig talt ikke noe jeg kunne gjort – bussturen skal egentlig ta 20 minutter og jeg tok den som gikk 10 minutter før den jeg måtte ta, slik at jeg fikk god tid, men den gang ei.

Uansett, sjefen var en skikkelig koselig type og jeg fikk jobben! Skulle egentlig bare mangle, siden jeg allerede har hatt jobben (men som vikar) i snart to år, men man vet jo aldri. Er altså fast ansatt som badevakt nå, eller “badebetjent” som det heter. Bjarne Betjent. Refleksassosiasjon.

Det gikk bra, altså. Og så dro jeg på jobb, ble sliten, dro hjem, satte meg i sofaen, ble her. Nå blir det snart The Vampire Diaries og litt mat, hvis jeg ikke sovner før jeg rekker å dra meg opp av sofaen…. Neida, sulten har overtak på trøttheten. NÅ REISER JEG MEG!

Tumblr_lxde2xd2um1qdz3mzo1_r4_500_large

Håper dere har hatt en mindre slitsom fredag enn meg, og at kvelden blir superfin! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg