New in: Furry

I går kom vesten min, hurra! Fargen var en del annerledes enn avbildet, likeså med teksturen, men jeg syntes den var fin uansett – OG VARM! Kjempefin med belte rundt, samtidig som den er fin åpen. Og så er det hette ♥

Jeg hadde selvfølgelig klart å lest feil dato da jeg fikk e-mail om jobbintervju i forrige uke, så det ble en liten bomtur. Etter å ha ventet i femten minutter sjekket jeg mailen for å se om jeg hadde fått med meg tidspunktet. Der stod det så klart 8:30 fredag 2. november, så jeg stakk halen mellom beina og gikk på jobb og vasket 30 rom i stedet. SMIL 🙂

I morgen kommer min aller første bloggkonkurranse, dere! Har jo hatt det på tunga en stund, men nå er premien klar og betingelsene bestemt. Alt jeg trenger nå er en vinner! Så stikk innom en tur i morgen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg