I can’t wait!

I dag er en litt tung dag, da jeg er supertrøtt selv om jeg sov lenge nok. Hadde et par utrolige drømmer som meget mulig førte til dårlig kvalitet på søvnen, så der har vi kanskje svaret? Uansett så har jeg ikke noe spesielt å gjøre i dag bortsett fra å sende ut premiene fra konkurransen (ble ikke first thing likeve, ops), finne en enkel, hvit og billig blomsterpotte, gjøre unna litt husarbeid og lage middag, så da går det bra å være litt utafor. 

Anywhooo, på slike dager er det fint å tenke på det som kommer! Derfor vil jeg nevne noen ting jeg nesten ikke kan vente på (men som jeg selvfølgelig MÅ vente på, som alle andre):

  • alle de superkule tingene jeg bestilte fra eBay kommer i postkassen – WOHO!
  • være ferdig med eksamener!
  • JUL ♥ Gleder meg til å pynte opp leiligheten, pakke inn gaver og spise julepølse, medisterkaker og KALKUN ♥
    Og ribbe, og pinnekjøtt, OG MULTEKREM! ÅÅÅÅH, MAAAT ♥
  • London på nyåret med mannedyret!
  • Dublin med jentene mine i påsken! 😀
  • Vår ♥

 

Har du noe du går og gleder deg til? 🙂


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg