I love you, guys!

Hei, dere søte, fine, snille som er innpå her for tida,

dere har plutselig blitt dobbelt så mange, jo!

Tumblr_m8asxtwral1rxxyobo1_500_large
You make me Lana-happy! (whi)

Først og fremst må jeg bare få si TUSEN TAKK ? dere aner ikke hvor glad jeg blir! Kommentarer kan det (som alltid) bli flere av, men det er veldig fint å få tilbakemeldinger på det jeg skriver, uansett hvor mye/lite. I ♥ U!

Nå har jeg noen spørsmål:

  • Er det stemning for en liten konkurranse?
    (Må minne om at jeg ikke blir sponset av noen som helst, så ikke forvent gavekort hos Nelly.com o.l.)
  • Hvem er DU? 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg