Du kommer aldri til å se meg med…

1. Spisse sko
Det er greit med litt spiss, men ikke sånn monsterspisse, 40-år gammel dame-spiss. Nei takk, du!

2. Maxikjole (til hverdags)
Jeg vet ikke hva det er med denne trenden som går meg så i mot, men jeg tror nok ikke jeg kommer til å dukke opp noe sted i maxikjole. Ser at det er fint på andre, men jeg har en sterk anelse om at jeg kommer til å føle meg som et vandrende telt, uansett hvor fin kjolen egentlig er. Det blir jo så klart noe annet om jeg skal noe formelt, som et bryllup eller noe slikt, men den maxikjolen bør være noget fin for at jeg skal ha på den i slike tilfeller, også.

3. Flatforms
Lar bildene tale for seg, jeg: 

4. Joggebukse i offentlighet
Jeg bruker nesten ikke joggebukse hjemme i leiligheten engang, så det skal en del til før jeg går ut døra i det. E litt fin på det, sjø!

5. Tatovering øverst på brystet
Dette synes jeg ikke er stygt, men jeg kommer aldri-aldri-aldri til å tatovere meg slik:

(Kunne forresten hatt med én ting til, og det er piercing i brystvorta. ERSJ!)

Noe jeg ALDRI kommer til å se deg i/med?
(alle bilder fra whi)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg