Produkter jeg bruker (nesten) hver dag

Jeg er ikke storfan av foundation, tjue lag med pudder osv., men litt kommer da i ansiktet mitt om morgenen, også! Bortsett fra de dagene jeg tenker “the godess wears nada”, da. Har blitt ganske sjelden i det siste, men det er fordi jeg ikke gidder å farge bryn og vipper. Uansett:

Mentholatum på leppene er min lifesaver enkelte dager! Om jeg skal bruke leppestift er det kun denne som funker som underlag, ellers blir det ikke så veldig pent… Selges på apotek.

Blusher fra H&M som gjør meg naturlig rødlett i kinnene og highlight-pudder fra Makeup Mekka. Får en skikkelig fin glød av sistnevnte!

Leppestift i fargen Most Wanted Nude fra Makeup Mekka. Skikkelig fin nudefarge, sitter godt og smaker godt(!?).

Ultimate Eyebrow Kit fra Wet & Wild (selges på nelly.com). Må – bruke – hver – dag!

Noe du bruker uansett hva du skal? 🙂

5 kommentarer
    1. Er totatl avhengi av øyenbrynspenn! Er en smule mørk i bryna fra før av, men farger håret mitt nesten sort. Så da MÅ jeg farve etter brynene, om ikke ser det heelt mongomongo ut. Samt meget avhengi av lypsyl O_o

    2. Marianne: Jeg stryker kosten forsiktig langsmed kinnbeina opp til helt øverst på pannen (altså ikke midt i panna), langs neseryggen og til slutt i amorbuen på overleppa (får leppa til å virke større). Med dette pudderet må man være ganske forsiktig, siden man plutselig ser ut som en gullfigur om man bruker for mye. Heller ta på bare bittelitt på kosten og ta flere runder i stedet for å peise på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg